akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

קרב מגע לילדים בנהריה

קרב מגע הוא אחת השיטות של הגנה עצמית שפותחה בישראל ויצאה מכאן לכל העולם. היא שיטה מקורית אמנם, מהבחינה הזאת שהיא פותחה בשדה הקרב הישראלי, אולם היא שואבת ידע והשראה גם מאומנויות לחימה עתיקות אחרות. בכך היא מתאימה לכל מי שרוצה ללמוד שיטה סדורה ולהתאמן ברצינות על היכולות שלו להגן על עצמו. ילדים זקוקים במיוחד לשיטות של הגנה עצמית וידע כיצד לענות לאיומים שונים במרחב הפרטי שלהם. זה קורה גם בגלל איומים אישיים וגם בגלל איומים ביטחוניים, גם בישראל וגם בעולם. לכן, כל מי שילמד בגיל צעיר קרב מגע לילדים בנהריה יוכל לרכוש לכל חייו כלים מצוינים להגן על עצמו וללמוד משמעת עצמית להבא בכל תחום שהוא. מדובר בשיטה שמפתחת כושר גופני, טכניקות ודרכים להדוף יריבים ולהתמודד אתם ככל האפשר, כך שילדים ישמחו לגלות כיצד הם יכולים להגן על עצמם מהתנכלויות של בריונים ולסגל לעצמם משמעת עצמית, קשב וריכוז שיעלו גם את הביטחון העצמי שלה.

דימוי עצמי משופר לילדים

תוצאה נוספת שההורים אוהבים לראות אצל ילדים היא כיצד הדימוי העצמי שלהם משתפר והם מתחילים להאמין בעצמם גם בתחומים אחרים, כשהם מרגישים מוגנים ובטוחים ביכולת שלהם לעשות כל דבר. שיטת קרב מגע לילדים בנהריה נותנת כלים של אומנות לחימה, אבל בבית המדרש לאומנויות לחימה היא מלמדת ילדים גם שליטה עצמית וצורת עבודה מסודרת לרכוש עוד ידע על הגוף והמחשבה. בכך מלמדים גם להשתמש בכל החושים כדי לפתח קשב בשדה הקרב. הספורט יכול לשמש אותם בכל מקום והם לומדים כיצד להשתמש בו רק במקרים הנכונים כדי להגן על עצמם ועל אחרים, מה שמעניק להם כלים ערכיים חיים להגן על החלש ולעזור לזולת.

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    מידע נוסף בנושא

    חוג קרב מגע לילדים בנהריה

    אין הורה שלא יעשה הכול בשביל לשמור על בריאות ושלום ילדיו, לכן קרב מגע לילדים בנהריה יכול להבטיח לכל הורה מודאג כי ילדיו יזכו לחינוך הגנתי, ידע וכישורים שיעזרו להם לשמור על עצמם בזמן אמת ובכל מקום. קרב מגע היא אומנות לחימה ישראלית ייחודית שמה שמאפיין אותה זה בעיקר השימוש בהדמיות של שלל סיטואציות אפשריות, המערבות סכנה ואיום מהחיים האמיתיים. במרכז לאומנויות לחימה בנהריה, של אביטל קרן, קיימת המחלקה המיוחדת לאימון ילדים ונוער – שם תוכלו להיות בטוחים ורגועים שהילדים שלכם יוכלו לממש את הפוטנציאל הגלום שבהם, יפתחו בעצמם בגרות וחסינות נפשית, ישיגו שליטה מלאה בגוף וברוח ויכינו אותם לקראת המחר.

     

    מה קרב מגע לילדים בנהריה יכול להעניק לילדכם על פני כל דבר אחר?

    בעידן בו ילדים צמודים למסכים וכבר כמעט שלא יוצאים לשחק ולבלות בחוץ כמו פעם, חשוב למצוא דרכים יצירתיות לגרות אותם ולהעלות בהם את המוטיבציה לשמור על בריאות וכושר גופני. ילדים לא תמיד מוצאים עניין בשיעורי ספורט משעממים, ולימודי קרב מגע בהחלט יכולים להיות הפתרון הנכון לכך. לכם כהורים אחראיים חשוב מאוד לדעת את שלל היתרונות והערכים המוספים שקרב מגע יכול להעניק לילדכם, כגון:

    • לימוד כישורי הגנה עצמית המותאמים לגופם של ילדים ונוער
    • הכנה נפשית ודריכות פיזית של הילדים לכל תרחיש וסיטואציה בזמן אמת
    • הקניית ידע וטכניקות חמיקה והימנעות מאיומים שונים
    • העלאת המורל והמוטיבציה של הילדים
    • השגת שליטה מלאה בדחפים ורגשות פנימיים
    • דרך מהנה וחווייתית לשמירת כושר ובריאות

     

    הפקדת ילדכם בידי המאמנים הטובים ביותר

    כבר שנים שהמרכז לאומנויות לחימה בנהריה מפעיל את המחלקה המיוחדת לאימון ילדים ונוער, והוא מעסיק מאמנים מקצועיים ומיומנים בעלי ניסיון שרכשו הסמכה ייחודית לעבודה עם הגיל הצעיר. במרכז לאומנויות לחימה בנהריה תוכלו אתם כהורים לישון בראש שקט ללא דאגות, ולהיות בטוחים שהפקדתם את האוצר הכי גדול שלכם בידי המורים הכי טובים שיש, כאלה שיוציאו מילדיכם את הטוב ביותר החבוי בהם. שמירה על בריאות ילדיכם ושיפור יכולותיהם הפיזיות והנפשיות עומדים בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנו במרכז נדאג לכך שתקבלו בחזרה ילדים בריאים יותר, חזקים יותר, מוגנים יותר, ובעלי בטחון עצמי משופר וגבוה.

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇