akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

קרב מגע חיפה

תמיד רציתם ללמוד אומנות לחימה ולא ידעתם באיזו שיטה לבחור? קרב מגע חיפה זו אופציה טובה שכדאי לקחת בחשבון. ראשית, מדובר על שיטה שפותחה בישראל, כך שהיא מתאימה לאופי של האנשים כאן ולסיטואציות שבהן כל אחד מאתנו עלול להיתקל. שנית, בעזרת שיטה זו כל אחד מאתנו יוכל לצאת לרחוב עם ביטחון אישי גדול יותר, כך שאין סיבה לחשוב פעמיים לפני שנרשמים לקורס כזה. בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה זה המקום הנכון ללימודים מהסוג הזה כך שרצוי להתקשר עוד היום ולשריין לעצמכם מקום בקורס הקרוב.

קרב מגע חיפה ותרומתו לחיינו

באמת חשבתם לרגע שקורס של קרב מגע בצפון יתרום לכם רק ברמה הפרקטית של לדעת כיצד להגן על עצמכם? אם כך, כדאי שתדעו שהתרומה של קורס כזה נרחבת:

  • הביטחון: אנשים רבים שלמדו קרב מגע מדווחים על כך שאחרי הקורס הביטחון העצמי והביטחון האישי שלהם השתפרו פלאים.
  • הכושר הגופני: קרב מגע דורש מאתנו להיות בכושר ולכן מי שיתרגל זאת על בסיס קבוע ישפר את הכושר הגופני שלו.
  • שיפור מהירות התגובה: קרב מגע זו אומנות לחימה שמבוססת, בין היתר, על מהירות התגובה. לכן אחרי תרגול של מספר חודשים אפשר ליהנות מתגובות מהירות יותר.

אתם תראו שלא תצטערו על כך שתלמדו קרב מגע ולכן לא כדאי לדחות את העניין. יתרה מכך, קורס קרב מגע מתאים לכל האוכלוסייה כך שאין ספק שגם עבורכם זו יכולה להיות בחירה טובה.

המקום הנכון ללימודי קרב מגע

בין אם אתם חושבים לעשות רק קורס בסיסי בקרב מגע ובין אם תרצו להמשיך לקורסים מתקדמים יותר, רצוי ללמוד במקום הטוב ביותר שקיים. לכן בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה זה מקום שכדאי להכיר, כי כאן תוכלו ללמוד באווירה רצינית וטובה. כל המאמנים שעובדים במקום עושים זאת כבר שנים ומגיעים עם היכרות נרחבת ביותר עם עולם אומנויות הלחימה על גווניו השונים. לכן תוכלו להרגיש כבר מהשיעור הראשון שאתם לומדים בצורה רצינית וזה מומלץ בחום. לפרטים פנו עוד היום למספר: 054-6616299 והירשמו לקורס.

 

קרב מגע חיפה

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇