akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

סוגים שונים של אומנויות לחימה בנהריה

מחפשים חוגי אומנויות לחימה בנהריה? בין אם אתם מעוניינים להתאמן באופן אישי ולפתח את היכולות הפיזיות שלכם ובין אם תרצו שילדיכם ישתתפו בפעולות ספורטיביות בשעות אחר הצהריים – אביטל קרן הוא הפתרון עבורכם. המאמן הראשי אביטל קרן, בעל בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה, הינו בעל דרגת רב-אומן דאן-9 ומחזיק בניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום ההדרכה והשיפוט לצד השתתפות פעילה בעולם אומנויות הלחימה הספורטיבי.

 

השתתפות קבועה בחוגי אומנויות לחימה תעניק למשתתפיה יתרונות רבים – פיזיים ונפשיים כאחד. מתעניינים בחוגים אלו? נבדוק אילו סוגים קיימים:

  • אגרוף תאילנדי – שיטת אומנות לחימה מקורה בתאילנד. שמו המקורי של האגרוף התאילנדי הוא מואי תאי. ישנן גרסאות שונות לשיטת אומנות לחימה זו, אך ישנה הסכמה על כך שלאורך האימונים, המשתתפים משתמשים בשמונה איברים מרכזיים בגופם: החל מאגרופים ומרפקים ועד הרגליים והברכיים – בזכות טכניקת פעולה זו, תרכשו ידע רב בהגנה עצמית וכמובן – בהתקפה של הגורמים העומדים מולכם.
  • ג'ודו – אומנות הלחימה ג'ודו, או בשמה המלא קודו קאן ג'ודו, היא שיטת אומנות לחימה מוכרת אשר פותחה במזרח הרחוק. משך קרב הג'ודו נמשך, בדרך כל, ארבע דקות והוא מסתיים כאשר אחד המתמודדים (המוכרים גם כג'ודוקא) מוטלים על גבם לפרק זמן של 20 שניות רצופות. מומלץ להתחיל ללמוד ג'ודו בגיל קטן, שכן היא מעניקה יתרונות רבים למתמידים בה.
  • קרב מגע – בקרב מגע הכוונה לשיטת לחימה ישראלית המבוססת על לחימת רחוב. אחד מיתרונותיה הרבים של שיטת אומנות לחימה זו, היא פיתוח יכולות ההגנה העצמית של משתתפיה. כלומר, היא מעניקה פתרונות יעילים למצבים יום-יומיים מסוכנים. שיטה זו אומצה על ידי צה"ל, כמו גם על ידי גורמים רבים ברחבי העולם.

 

להתחזק על ידי פעילות ספורטיבית משמעותית

ישנם, כיום, סוגים רבים של אומנויות לחימה; שיטות פעולה שיסייעו למשתתפיה – ילדים ובוגרים כאחד – לרכוש ערכים כמו משמעת, לצד חיזוק ההיבט הבריאותי של כל אחד ואחד מהם. למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום עם המאמן הראשי אביטל קרן, ובואו להתרשם ממגוון החוגים הרב שהמרכז שלו מציע.

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇