akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

סגן יו"ר האקדמיה הבינלאומית לקראטה: "לחניכי העמותה של נהריה יש רמה גבוהה מאוד"

המאמן היפני הבכיר, טקאשי נהייטו (דאן-8), הגיע בשבוע שעבר לישראל והעביר קורס בינלאומי

חניכי העמותה הנהריינית המרכז לאומנויות לחימה שוטו-קאן קראטה-דו השתתפו באחרונה בקורס בינלאומי עם גדול מאמני הקראטה בעולם, טקאשי נייהטו (דאן-8), המשמש גם סגן יו"ר האקדמיה הבינלאומית לקראטה שוטו-קאן ביפן. הקורס שנמשך יומיים רצופים, נערך בקרית טבעון והשתתפו בו יותר מ-200 חניכים מכל רחבי הארץ, בקורס נלמדו שיטות לוחמה מתקדמות לתחרויות ולהגנה עצמית. חניכי העמותה מנהריה, שהציגו בפני האורח הרם מיפן הצגות תכלית, זכו למחמאות רבות. בסיום הקורס נאות טקאשי נהייטו לשוחח בקצרה עם צפון 1.

-טקאשי נהייטו, מה דעתך על רמת הקראטה בישראל, כפי שהוצגה לפניך, לעומת מדינות אחרות?

"כיום, הרמה בישראל נחשבת לרמה גבוהה, במיוחד בגלל תוכניות האימונים האינטנסיביות שהמדריכים מקנים לחניכים שלהם. אני מעריך מאוד את החניכים בישראל, הם עובדים קשה, משקיעים באימונים, המדריכים שלהם מתעדכנים בקורסים ובהשתלמויות בחו"ל, והם כל הזמן לומדים ומשתפרים".

-למרות העבודה הקשה וההשקעה הרבה, עדיין אין לישראל הישגים בתחרויות בינלאומיות.

"נכון, אבל אל תשכח שאתם מדינה צעירה יחסית, ותחום הקראטה הוא לא ענף מפותח ומבוסס כמו במדינות אחרות. אני עוקב אחרי הישראלים שמשתתפים בתחרויות שונות ונמצא בקשר עם מאמנים ומדריכים אצלכם, ואני בהחלט רואה התקדמות מסוימת לעומת שנים קודמות. לדעתי, אתם בכיוון הנכון".

-איך התרשמת מהחניכים של נהריה?

"הם ברמה טובה מאוד. אני שמח לשמוע שאתם משתתפים בכל כך הרבה תחרויות ארציות, זה משפר את הביטחון ומוסיף לרמה האישית והמקצועית של כל חניך. אין ספק שזאת תוצאה ישירה של התוכניות וההדרכה שאנחנו מעניקים לכם".

-באחרונה הקימה העמותה מנהריה יחידה לספורט הישגי. מה דעתך?

"זהו מודל מדויק ליחידות לספורט הישגי בעולם כולו, ואם תמשיכו לעבוד במתכונת הזאת, זה יקדם את החניכים המצטיינים שיש בעמותה בנהריה. אותם חניכים מצטיינים חייבים לקבל טיפול מיוחד הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית, כדי שיגיעו להישגים הרצויים".

בסיום השיחה החמיא האורח היפני למאמן העמותה הנהר יינית אביטל קרן, שהגיב: "מדובר באחד האנשים הטובים ביותר בעולם הקראטה. הדברים שלו מחזקים בי את הרצון להמשיך בעבודה שלי עם חניכי העמותה ולהעניק להם את הסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש, אם זה אמצעים טכניים, מתודיים ודידקטיים".

כ-20 חניכי העמותה מנהריה הנמנים עם היחידה לספורט הישגי, זכו לקבל השבוע סט תלבושות, אימוניות ותיקים, מתנת מועדון רוטרי- נהריה, רן- פורצי המנעולים, מוסך לאופנוע וסוכנות הביטוח של יוסי אביטן.

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇