akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

מה חשוב לדעת על אומנויות לחימה משולבות?

אומנויות לחימה משולבות, או בקיצור – MMA, מוגדרות כאומנות לחימה תחרותית. לאורך תחרויות אלו, היריבים משתמשים במגע במלא תוך שימוש בטכניקות של אגרופים, בעיטות, ריתוקים ועוד. מעוניינים ללמוד עוד על שיטות הלחימה המשולבות? בבית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה תלמדו הרבה מעבר למאבק ביריב – תרכשו כלים פרקטיים להגנה עצמית.

 

אומנויות הלחימה המשולבות, או בלועזית – Mixed Martial Arts, משמשות כענף ספורט לגיטימי; ענף המדמה בין שני היריבים קרב פנים מול פנים בו הם נאבקים באמצעות טכניקות לחימה גופנית – וללא נשק. החוקים של אומנויות הלחימה המשולבות מתירים ליריבים להיעזר בשלל סוגי אומנויות הלחימה בהם הם מתמחים – בין אם מדובר בג'ודו, איגרוף תאילנדי, ג'יו ג'יטסו ואילך. שימוש במסורות לחימה אלו יתבצע על ידי עמידה (המוכרת בתור סטרייקינג) או באמצעות לחימת קרקע (המוכרת בתור גראפלינג).

ענף ה-MMA החל לצבור תאוצה בתחילת שנות ה-90 כאשר נוסדה ליגת ה-UFC. בתחילת ימיה, ליגה זו השקיעה מאמצים בחיפושיה אחר טכניקת לחימה חדשה ויעילה במהלך קרבות פנים מול פנים, כאשר במשך השנים נוספו חוקים שנועדו לשמור על בריאותם של המתחרים לאורך התחרויות. אומנויות הלחימה המשולבות ענו על דרישות אלו ואחרות – כאשר קהלים רבים החלו לעקוב אחר תחרויות אלו בהתלהבות רבה.

כאמור, ז'אנר אומנויות לחימה זה שואב את השפעותיו משלל ענפים של אומנויות לחימה. ענפים אלו כוללים, בין היתר, את הג'יו ג'יטסו הברזילאי. הג'יו ג'יטסו עוצב על ידי משפחת גרייסי בתחילת שנות ה-20 של המאה ה-20 וחדר בהמשך אף ליפן. ה-MMA משלב בתוכו גם את הקראטה ואת האיגרוף התאילנדי. בהתאם, ובכדי לרכוש מיומנויות בענף לחימה זה, יש לפנות אל מדריכים מקצועיים שילוו אתכם במסע זה.

 

להתאמן בכל הרמות

בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה, בניהולו של המאמן הראשי אביטל קרן, יעניק לכם את כל הכלים כדי להתמחות באומנויות הלחימה המשולבות. תכניות האימונים שאנו מציעים מתאימות לכל הרמות – החל ממתחילים ועד מקצוענים. בואו להתרשם מהמקצוענות ומהאווירה המשפחתית במרכז שלנו.

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇