akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

יתרונותיו של חוג ג'ודו בנהריה

חוג ג'ודו בנהריה יעניק לילדיכם כישורי חיים חשובים: מעוניינים שהם ילמדו כיצד להגן על עצמם? רוצים ללמד את ילדיכם על משמעותה של תחרות בריאה? בזכות בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה, בניהולו של אביטל קרן, הם ירכשו כלים משמעותיים ובריאים לחיי היום-יום שלהם. אל תחכו עוד רגע נוסף – בואו לשוחח עם המאמן הראשי אביטל קרן עוד היום.

 

כל הורה מעוניין בטובת ילדיו: החל מבחירת בית הספר האיכותי ביותר ועד סיוע בשיעורי הבית מחוץ לשעות הלימודים – נלווה אותם ברגעים השמחים והקשים. נקודה חשובה לא פחות, היא חיפוש אחר מסגרת ספורטיבית עבורם. גרים בנהריה או בסביבתה? חוג ג'ודו, ללא ספק, יעניק להם את הכלים הבאים:

  • חשיבותה של תחרות – העולם בו אנו חיים שופע מצבים מורכבים, ובמהרה אנו למדים על ניצחונות לצד אכזבות. כדי ללמד את ילדינו מגיל קטן על המורכבות של המציאות, מומלץ לשלוח אותם לחוג ג'ודו. השתתפות קבועה בחוג תניב תוצאות חיוביות – הרבה מעבר לשיפור הכושר הגופני. למעשה, הילדים יתמודדו עם מגוון יריבים וינהלו מולם מאבק עד להכרעה – לטוב ולרע. כך, הם יבינו שכדי לנצח, עלייהם לעבוד קשה. בנוסף, ובמקרה של הפסד, הם ילמדו כיצד לקבל תבוסה ולהתמודד איתה. מדובר, ללא ספק, בשיעור לחיים.

  • הגנה עצמית – בשטח בית הספר, הילדים עוברים להשגחתם של המורים. עם זאת, במהלך ההפסקות או בסיומו של יום לימודים נוסף, חלקם מתמודדים עם אלימות פיזית. כדי להעניק לילדינו את תחושת הביטחון לה הם כה זקוקים, מומלץ לשלוח אותם לחוג ג'ודו. בזכות חוג זה, הם ירכשו כלים לצורך הגנה עצמית – בדרכים טקטיות אך לא אלימות.

 

להעניק לילדינו את הערכים החשובים באמת  

חלק מתפקידנו בתור הורים הוא להעביר להם ערכים חשובים וחיוביים. אחד מערכים אלו הוא האהבה לספורט. בהתאם, מומלץ להפנות אותם לחוג ג'ודו מטעם בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה. מרכז זה הוא בבעלות המאמן הראשי אביטל קרן – מורה לחינוך גופני מוסמך בכיר בעל תואר ראשון בחינוך ובוגר בית הספר למאמנים באומנויות הלחימה – מכון וינגייט. אשמח לשוחח אתכם ולהציג את תכניות החוגים השונות שלנו.

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇