akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

חשיבותם של חוגי קרב מגע לילדים בנהריה

השתתפות באימוני קרב מגע לילדים בנהריה נושאת חשיבות רבה: החל מחיזוק הערך והביטחון העצמי, יכולת להופיע מול קהל רחב ואף חיזוק הכושר הגופני – היבטים אלו ישפיעו לטובה על אורח חייהם של ילדיכם. כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה. אנו מציעים תכניות אימון בקבוצות ובאימונים אישיים – תוך שמירה על בריאות גופם של המשתתפים. נשמח לעמוד לרשותכם.

 

אנו חיים בעולם מורכב הדורש מאתנו להגיב בהתאם – ובזריזות. כדי להתמודד עם המציאות בה אנו חיים, חלקנו פונה ללימודי אומנות לחימה מסוימת כאשר החלק השני פונה לאומנויות לחימה אחרות. אחת משיטות הלימוד הנפוצות ביותר היא קרב מגע – ולא מדובר בהפתעה. מדוע? ראשית, בשל העובדה שהיא פותחה על ידי ישראלים.

לאורך לימודי קרב המגע, משקיעים זמן בתרגילי חימום, ולאחר מכן מתרכזים בתרגול טכניקות הפעולה השונות – החל משחרור מחניקה, הימנעות מהפלה ועוד. למעשה, לימודים אלו מדמים מצבים אמתיים שכל אחד ואחת מאתנו יכולים להיתקל בהם – וכך, אנו לומדים הרבה מעבר לשיטות לחימה יצירתיות וחשובות. בפועל, אנו לומדים לחזק את האינסטינקט הטבעי שלנו ולהגיב בזריזות לכל תרחיש שהוא.

בשל כך, לימודי קרב מגע מיועדים לטווח גילאים רחב – ביניהם גם ילדים. השתתפות קבועה בשיעורים אלו ישפרו את אורח חייהם של ילדיכם: ראשית, הם יבהו פחות זמן במסכים ויקדישו זמן מבורך בפעילות ספורטיבית – תוך יצירת קשרים עם האנשים סביבם. בנוסף, הילדים יחזקו את גופם ואת גמישות השרירים שלהם – תוצאה חיובית של השקעה קבועה. מעבר לכך, הם ילמדו כיצד להגן על עצמם. עובדה זו תעלה את החוסן הנפשי שלהם וכמובן – תשפר את הביטחון העצמי שלהם.

 

לשפר את המיומנות הפיזית והתקשורתית

החל משיפור האינסטינקט הטבעי ועד שיפור היכולות הפיזיות והדימוי העצמי, לימודי קרב מגע לילדים נושאים אך ורק יתרונות. למה אתם מחכים? אם אתם גרים בנהריה או בצפון, אתם מוזמנים לפנות אל בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה. מרכז זה, בניהולו של אביטל קרן – מייסד וראש השיטה הבינלאומית – אומנות לחימה משולבת יהודית מסורתית, ישפר את המיומנויות הפיזיות והתקשורתיות של ילדיכם.

חשיבותם של חוגי קרב מגע לילדים בנהריה

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇