akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

חניכי "המרכז לאומנויות הלחימה שוטו קאן קראטה-דו ישראל" סניף מכבי נהריה זכו באליפות ישראל הפתוחה

ב- 14.5.94 התקיימה התחרות הגדולה ביותר בתולדות המדינה, בה נטלו חלק כל גווני הענף במדינת ישראל. התחרות נקראה "אליפות ישראל הפתוחה לשלום ואחווה". את התחרות יזם וארגן זו השנה השנייה ברציפות הסניף הנהרייני, שהקים עמותה בשם " המרכז לאומנויות הלחימה שוטו-קאן קראטה-דו ישראל". לתחרות הייתה הצלחה אדירה בשל הארגון המעולה של העמותה וחבריה, בשיתוף פעולה צמוד עם חברי "איגוד הקראטה בישראל-בושידו". בתחרות יוקרתית זו, שאיננה קשורה למרכז פוליטי זה או אחר, נטלו חלק עשרות נציגים מכל רחבי הארץ. חניכי המרכז לאמנויות הלחימה מסניף מכבי נהריה בלטו מאוד בתחרות זו והפגינו רמה מקצועית וטכנית גבוהה מאוד בכל הקטגוריות בתחרות.

במקום הראשון בקרבות ובקאטה נשים זכתה רחל בר ששמרה על התואר של אלופת ישראל זו השנה השנייה ברציפות, וזוהי התחרו הרביעית השנה שרחל יוצאת ממנה מנצחת ללא כל הפסד. רחל התמודדה בכבוד רב עם מתחרות שהיו ברמה גבוהה מאוד וזכתה בשני גביעי זהב.

במקום הראשון בקרבות בנים זכה רביד בן עמי, חבר נבחרת ישראל לנוער ואלוף ישראל הנוכחי ואלון הצפון, אשר הפגין רמה טכנית וטקטית מעולה בקרב שזיכה אותו, מתוך 60 מתחרים, בתואר הנכסף של אלוף ישראל. גם הוא זכה בגביע ענקי מזהב.

במקום הראשון בקרטה בנים זכה יצחק מאיר, חבר נבחרת ישראל לנוער ואלוף ישראל הנוכחי, אשר הפגין רמה מקצועית וטכנית גבוהה ביותר הקאטה והגיע לשלב הגמר מתוך 65 מתחרים יחד עם חבר לנבחרת מהקבוצה הנהריינית רביב בן עמי. יצחק מאיר ניצח בהפרש של 3 עשיריות הנקודה וזכה במקום הראשון ובגביע זהב.

במקום השני בקרטה בנים זכה רביד בן עמי.

כמו כן נטלו חלק בתחרות זו מנור מויאל, אילן דמבובסקי, דימה מורגוב, ועופר הרן, שהפגינו רמה טכנית וטקטית מעולה, אך לא הצליחו להתברג לבית הגמר.

מאמן הקבוצה ונשיא העמותה, אביטל קרן, אלוף ישראל הנוכחי ומאמן הכושר הגופני של הנבחרת, אומר "זוהי התחרות הרביעית השנה שבה חניכי הקבוצה הנהריינית ממשיכים במוסרת הניצחונות בשל תכנית האימונים המיוחדת שהם מקבלים. האימונים השנה היו קשים ומפרכים ובהם קיבל כל חבר נבחרת 20 שעות שבועיות ולאחר בדיקות קפדניות אישרנו את השתתפותו בתחרויות".

בעוד חודשיים יצא מאמן הקבוצה, אביטל קרן, יחד עם חניכיו, לייצג את מדינת ישראל בשלוש תחרויות בינלאומיות. הראשונה: גביע הולם שתתקיים בחודש יוני בישראל, ויטלו בה חלק יותר מ-42 מדינות, השנייה: אליפות העולם, שתיערך בחודש יולי בפילדלפיה שבארה"ב והשלישית גביע אירופה.

הפוטנציאל הקיים בחניכי נהרייה הוא מהגבוהים בארץ והמאמן צופה תנופה חזקה ביותר לענף הקראטה בנהרייה וסביבתה.

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇