akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

חוגי אומנויות לחימה בנהריה – לקבל שירות מקיף

ישנו מבחר חוגי אומנויות לחימה בנהריה – אך בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה בבעלותו של אביטל קרן הוא ייחודי ומיוחד: החל מחוגי אומנויות קבוצתיים, אימון והדרכה אישי, לצד טיפולים ברפואה משלימה – צוות העובדים של המרכז מעניק מגוון שירותים תוך שמירה על סטנדרט עבודה גבוה ומתן יחס אישי לכל אחד ואחת מהמשתתפים.

 

השתתפות קבועה בפעילות ספורטיבית – ובמיוחד כאשר מדובר באומנויות לחימה – תורמת רבות לגוף ולנפש האדם. מחפשים בנהריה ובסביבתה מרכז אומנויות לחימה? רצוי לדעת אילו שירותים תקבלו:

  • חוגי אומנויות לחימה – מרבית אומנויות הלחימה המוכרות נוצרו לפני מאות שנים ועברו, עם השנים והעידן המודרני, שדרוגים כאלו ואחרים. בשל כך, כאשר אתם בוחרים בחוגי אומנות לחימה, יהיה עליכם לשאול את עצמכם לאיזו טכניקה אתם מתחברים? המסורתית או המתחדשת? כאשר אתם פונים אל מרכז מקצועי ללימוד אומנויות לחימה, יהיה עליכם לדון על החוגים השונים אותם צוות המרכז מעביר: החל מג'יו גי'טסו ברזילאי, לימודי קראטה, קרב מגע לבוגרים או לילדים, איגרוף תאילנדי ועוד – חוגים אלו ואחרים יחזקו את בריאותכם וכמובן – יחזקו את תחושת הביטחון שלכם במרחב הציבורי.

  • רפואה משלימה – השתתפות בפעילות ספורטיבית באופן קבוע נושאת עמה יתרונות רבים. עם זאת, מומלץ לקבל טיפולים במסגרת הרפואה המשלימה; טיפולים אשר, ללא כל ספק, יורידו את העומס שהספורט יוצר בגופכם. מעסה מקצועי יתכנן היטב את אופן וסוג העיסוי כך שתוכלו להתאושש מכל פעילות ספורטיבית אותה ביצעתם – ולחזור לשגרה במהרה.

 

להתאמן אצל המקצוענים

כדי לפתח את מיומנויות הלחימה שלכם ולשמור על הביטחון האישי שלכם, יש לפנות מרכז מקצועי לאומנויות לחימה. בין אם מדובר בהמלצות מהסביבה הקרובה או שמא חוות דעת שקיבלתם מאתרי האינטרנט השונים, כדי להגיע אל צוות המדריכים המיומן והמקצועי ביותר, עליכם לבצע סקר שוק מקיף וכמובן – לשוחח עם נציגי המרכז.

בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה, בבעלותו של המאמן הראשי אביטל קרן, מציע מגוון חוגי אומנויות לחימה – המועברים על ידי מדריכים מנוסים ומקצועיים, לצד שירותים נוספים כדוגמת רפואה משלימה.

חוגי אומנויות לחימה בנהריה – לקבל שירות מקיף

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇