akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

הצד הבריאותי באומנות לחימה יהודית מסורתית

המחלקה המיוחדת לאימון ילדים ונוער שמה דגש מיוחד, בתכניות אימונים אשר מסייעת להם להגיע למלוא הפוטנציאל האישי שלהם.

מיטב רופאי הילדים והנוער, פיזיולוגים בעל שם עולמי מעידים כי אומנויות הלחימה הם אחד הדברים החשובים ביותר שבו מומלץ לשלב את הילד.

השלב ההתפתחותי הן מבחינה מנטאלית והן מבחינה פיזיולוגית בלימוד אומנות לחימה, יכול לסייע לילד בכל היבט של החיים.

ישנו שיפור בריאותי כללי, בטחון עצמי גבוהה, ריכוז טוב יותר, התנהגות טובה יותר ומידות מתוקנות יותר מבחינה חברתית: כל זה ניתן לקבל על-ידי לימוד אומניות הלחימה.

המחלקה המיוחדת לאימון ילדים ונוער שמה דגש מיוחד, בתוכניות אימונים על חנוך לערכים נגד האלימות ההולכת וגוברת לצערנו כיום הן במגרשי המשחקים, בחצר בית הספר, בתא המשפחתי הקרוב והרחוק, במקומות הבילוי ועוד'. החיים מאלצים אותנו לתת פתרונות למצבי חירום אלו.

בואו לדבר על למה

הגנה עצמית: "לשימוש במצבי חירום בלבד" היא ביטוי המשמש בדרך כלל לתאר את היתרונות הגנה עצמית של אומנויות לחימה, אימון. התייחסות זו הופכת לעובדה להגדלת הביטחון העצמי של הילד ביכולת שלו להגן על חיו ועל חיי הסובבים אותו דרך האומניות הלחימה.
הצורך להגן על עצמם באופן אוטומטי יורד כי הם מתחילים במודע לפתח לעצמם בטחון עצמי גבוהה, אשר מוקרן לכל הסובבים אותם, מה שהופך אותם לפגיעים פחות בעצמם בנוסף על כך, אימון אומנויות לחימה כולל אסטרטגית הגנה עצמית, כמו גם בפועל הגנה עצמית. ילדים לומדים כיצד לזהות מצב שעלול להיות מסוכן, וכיצד למנוע עימותים.

שיפור אתלטי: יש סיבה מדוע מסלול הכשרת הלוחם באומנויות הלחימה מציע יתרונות רבים ומגוונים כל כך ראשית, היא יעילה להפליא שיפור קואורדינציה כללית מכיוון שהיא משתמשת בכל חלק של הגוף בצורה מאוזנת. גוף עליון, גוף תחתון, צד ימין, צד שמאל, תנועה קדימה, התנועה הרוחבית, תנועת הסיבוב, הם כלולים באמנויות הלחימה.

כושר גופני: שלוש חתיכות הפאזל כושר הם כוח, גמישות וסיבולת. לימוד אומנויות הלחימה מהווה איזון מושלם בין השלושה. לכן, ילד אשר מתמחה במסלול באמנויות הלחימה נמצא בעליונות פיזיולוגית ובשיפור משמעותי מתקדם. כמו כן, עקב האיזון בשלוש חתיכות הפאזל הם נוטים פחות לפציעות ספורט לאומת אחרים במאמצים פיזיים דומים.

בריאות: אומנויות לחימה, אימון הוא קישור מוכחת לבריאות טובה יותר עבור אנשים בכל הגילאים, אך במיוחד לילדים מכמה סיבות. בתוכניות אימונים אשר מסייעת להם להגיע למלוא הפוטנציאל האישי שלהם, תוך תרגול ביו מכני מדויק וטבעי הקיים באומנות הלחימה שלנו תוך הנאה וחדוות אימונים תומכת ואוהבת של צוות ההדרכה.
גם הרגלי תזונה ואורח חיים של התלמידים הוא חלק בלתי נפרד מלימוד אומנויות הלחימה והאימונים, כך ניתן לשלב ולפתח הרגלים בריאים אשר ידבק בתלמיד לאורך כל ימי חייו.

ריכוז: המחלקה המיוחדת לאימון ילדים ונוער שמה דגש מיוחד, בתוכניות אימונים על פיתוח הריכוז והחשיבה מאחר והדרישה להתמודדות במצבי חירום ולחימה חייבת להיות צלולה בעלת ריכוז גבוהה, אחרת מאבד הלוחם מיכולת התגובה שלו, מסיבה זו אנו מפתחים את יכולת הריכוז של הילד תוך כדאי המשמעת והאימונים.
מסיבה זו, משתפרת משמעותית היכולת של הילד להתרכז גם מחוץ לאימונים בחיי היום יום שלו בריכוז זה ניתן להעברה בקלות לפעילויות אחרות ולשיפור בלימודים.

בטחון: המחלקה המיוחדת לאימון ילדים ונוער שמה דגש מיוחד, בתוכניות אימונים אשר מסייעת להם להגיע למלוא הפוטנציאל האישי שלהם המעניק בטחון עצמי גבוהה הילד הוא תמיד במרכז כמשתתף בעל ערכים חיוביים.
המבנה של אומנויות לחימה בנוי על הרעיון של הגדרה להצלחה במסלול ההכשרה על ידי הצבת מטרות ומשימות בשלבי המסלול, שבו הם יכולים להשיג במהירות (בצבע חגורות) תוך שמירה על איזון גם לטווח הארוך עד להגשמת המטרה (חגורה שחורה).
בכל פעם שהם חווים הצלחה, ביטחונו העצמי משתפר עד שהם מאמינים כי עם עבודה קשה ומסירות, באפשרותם לבצע כמעט כל דבר בחיים.

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇