akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

העמותה הנהריינית בקראטה סיימה שנייה בתחרות ידידות בינלאומית

חניכי העמותה הנהריינית "המרכז לאומנויות הלחימה שוטו-קאן קארטה-דו ישראל", סיימו בימים אלה קורס בינלאומי עם גדול מאמני הקארטה בעולם: הירושי שיראי (דאן-9) וכמו כן השתתפו בתחרות ידידותית בינלאומית.

במסגרת פעילות התאחדות הקראטה במסורתי בישראל לקידום והפצת אמנות הקארטה המקורית מסורתית, התקיימה בסוף החודש שעבר סדנת אימון מיוחדת בהדרכת סנסאי שיראי המשמש גם כראש הוועדה הטכנית העולמית של אירגון הקארטה המסורתי I.T.K.F..

בימים אלו מושלם תהליך איחוד הקארטה העולמי לקראת הכתרתו כענף אולימפי. סדנת האימון היתה הזדמנות פז לכל אנשי הקארטה בישראל להכיר את ענף הקארטה המסורתי כפי שהוא מיוצג בעולם ומוכר ע"י הוועד האולימפי הבינלאומי. העברת סדנא זו בקהילת הקארטה הישראלית יצרה פתח להבנה ולדיאלוג מקצועי בין זרמי הקארטה שאינם מסורתיים לזרמי הקארטה המסורתיים. בתחרות הידידותית השתתפו נציגים מחמש מדינות: איטליה, קפריסין, אוקראינה, הודו וישראל. במקום הראשון בקרבות קבוצתי, זכתה נבחרת איטליה במקום השני נבחרת קפריסין וישראל זכו בצוותא במקום השלישי. בקאטה קבוצתית זכתה במקום הראשון נבחרת איטליה במקום הראשון, נבחרת ישראל במקום השני ונבחרת קפריסין במקום השלישי. בין התחרויות התקיימו הופעות ראוה בקראטה.

חניכי "המרכז לאומנויות הלחימה" מנהריה בלטו במיוחד בקורס זה ועמדו בסטנדרטים הגבוהים שהציב המאמן היפני שיראי.

בקורס טכני זה נלמדו שיטות לוחמה מתקדמות ביותר (קומיטה) לתחרויות והגנה עצמית וכמו כן נלמדו טכניקות (קיהון) מתקדמות ביותר. שיראי גם לימד קאטות מתקדמות עם המשמעות הקרבית שלהן (בונקאי). בסיום הקורס המפרך הזה נערך רעיון עם הירושי שיראי:

מה דעתך על רמת הקארטה בישראל לעומת מדינות אחרות?

"הרמה בישראל הינה גבוהה במיוחד עקב העמידה בתוכנית האימון, שאנו מדי פעם בפעם מעדכנים אתכם בקורסים הנערכים בישראל".

כיצד התרשמת מהרמה התחרותית של ישראל ?

"בשנים האחרונות ישראל העלתה את היכולת התחרותית שלה והגיעה להישגים מרשימים ואין ספק שהם בכיוון הנכון".

מה דעתך על רמת ההישגים של "המרכז לאומנויות הלחימה בנהריה"?

"אני שמח לראות את החניכים מנהריה בכל פעילות האקדמיה וכמו כן אני שמח על ההישגים הנאים שאליהם הגיעו בשנים האחרונות. אין ספק כי זאת תוצאה של אימון והדרכה כפי שאנו מתווים לכם".

מאמן הנבחרת הנהריינית אביטל קרן, סיכם: הדברים של הירושי שיראי מדברים בעד עצמם ומוכיחים לכולם כי כיום אנו המועדון עם האמצעים הטכניים, המתודיים והדידקטיים הטובים ביותר בישראל, וזאת בזכות הליווי הצמוד של מיטב המורים בעולם הקארטה הבאים למרכזנו מספר פעמים בשנה ובזכות היחידה לספורט הישגי שהקמנו והשגיה בשנים האחרונות". באותה הזדמנות הודה אביטל בשם העמותה למועדון רוטרי נהריה, לסוכנות הביטוח של יוסי אביטן, לרן מפורצי המנעולים וליהודה ודוד מהמוסך לאופנוע, שהעניקו את סיועם ותרומתם לעמותה הקראטה

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇