akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

דגשים חשובים על ג'יו ג'יטסו נהריה

מתעניינים בחוג ג'יו גי'טסו נהריה? מדובר באומנות לחימה שמקורה בברזיל ועברה גלגולים רבים עד שהגיעה לישראל. לאורך לימודי ג'יו ג'יטסו, תלמדו את העקרונות הבסיסיות של אומנות לחימה זו: החל מעמדות, מגוון טכניקות הכנעה ועוד – ככל שתתמידו כך תתקדמו בסוגי החגורות השונים. מעוניינים ללמוד יותר על טכניקות הגנה עצמית? צוות המדריכים של בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה ילווה אתכם במסע מלהיב זה.

 

מקורה של אומנות הלחימה ג'יו ג'יטסו היא, כאמור, בברזיל והיא פותחה על ידי קרלוס גרייסי. מקור ההשראה שלו היה הג'ודו כאשר הרציונל מאחורי פיתוח הג'יו ג'יטסו מתמקד בלחימה בקרקע. מה חשוב לדעת על אומנות לחימה זו? ראשית, כדי לגבור על היריב שלכם, יש להתמקצע בנקודות הבאות:

  • עמדות – ישנן מספר עמדות עיקריות בעת ביצוע אומנות לחימה זו: מאונט, גארד, חצי גארד, שליטת צד ושליטת גב – המוכרת גם בתור מאונט אחורי.

  • טכניקות – טכניקות ההכנעה הבסיסיות אשר יובילו להכרעה כוללות, בין היתר, הפעלת כוח באמצעות בריח מרפק ישר, בריח כתף אחורי ובריח כתף קדמי. בנוסף, ובין אם באמצעות חניקה משולשת, אחורית או חליפה – תוכלו להגיע גם כן להכרעה יעילה ומהירה מול היריב.

כיצד ניתן להתקדם ולעלות בדרגות הלחימה? בדומה לאומנויות לחימה אחרות, גם במסגרת הג'יו ג'יטסו קצב ההתקדמות בדרגות נקבע באמצעות חגורות בצבעים שונים.

כדי לקבל את אימון הג'יו ג'יטסו המקצועי ביותר, על המדריך לעבור את ההכשרה הרלוונטית. הכשרה זו מיועדת לאלו מבינכם החובבים אומנות לחימה ורוצים להפוך אהבה זו למקצוע. הלימודים, לרוב, נמשכים ביו ארבעה חודשים לשנה, וכוללים הכשרה מקיפה אשר בסיומה תקבלו כלים חשובים לצורך הדרכה. בסיום הכשרה זו, תוכלו לעסוק בתחום חלומותיכם ולהדריך ילדים ומבוגרים ולהעביר אליהם את התשוקה לאומנויות הלחימה.

 

להשקיע מאמצים – ולראות תוצאות

לימודי ג'יו ג'יטסו באופן קבוע יביאו לתוצאות הרצויות: החל משליטה מהירה בכל הרפלקסים לצד ביטחון עצמי גבוה, אין ספק שאומנות לחימה זו תשפיע על חיי היום-יום שלכם באופן חיובי. אל תחכו והירשמו עוד היום לתכנית האימונים של בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה. מרכז זה, בניהולו של המאמן המוסמך הבכיר אביטל קרן, יענה על כל ציפיותיכם – והרבה מעבר לכך.

ג'יו ג'יטסו נהריה: דגשים חשובים

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇