akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

אל תתעסקו איתם

חניכי המרכז לאמנויות לחימה בנהריה ממשיכים לקטוף תארים, גביעים ומחמאות בתחרויות ארציות. באליפות ישראל האחרונה הם סיימו את הדירוג הכללי במקום הראשון. המאמן אביטל קרן: "הכל תוצאה של עבודה קשה ומקצועית"

בנהריה, כך מתברר, צומח דור שיודע לתת 'פייט'. עובדה. חניכי המרכז לאמנויות הלחימה שוטו-קאן קראטה-דו בהדרכתו של אביטל קרן, קטפו את המקום הראשון בדירוג הכללי, באליפות ישראל של התאחדות הקראטה המסורתי בישראל, שהתקיימה בשבוע שעבר בכרמיאל.

והאלופים הם: גילי אורן, שזכתה במקום הראשון בקאטה בנות לגילאי 12-10. בקרבות בנות סיימה אורן במקום השלישי. עדי ברמן, אלוף ישראל הנוכחי, השאיר לעצמו את התואר, אחרי שזכה שוב במקום הראשון בקאטה בנים לגילאי 12-10. אחרי שנים של סגנות הצליח ברמן גם לקטוף את תואר האליפות בקרבות. זה קרה אחרי שבגמר הוא גבר על חברו לקבוצה אביעד סולימן, שהסתפק במקום השני. רביד בן עמי, האלוף בשלוש השנים האחרונות בקאטה לגילאי 14-12, הגן על תוארו ורשם זכייה רביעית רצופה. לושה פיטיצקי סיים במקום השני בקרבות. בקאטה ובקרבות לגילאי 18-16 נותרה רחל בר בלתי מנוצחת זו שנה שישית ברציפות. בר הפגינה עליונות ברורה על שאר יריבותיה והוסיפה עוד גביע לארונה העמוס. אופיר יצחייק סיים שלישי בקאטה לבנים בגילאי 18-16.

המאמן המוביל אביטל קרן מסכם את הצלחת חניכיו: "ההישגים הם תוצאה של עבודה קשה ורצינות באימונים. חניכי העמותה זוכים להכוונה ממיטב אנשי המקצוע העומדים בקריטריונים עולמיים. אני שמח על ההצלחות של החבר'ה, ומקווה שנמשיך ככה".

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇