akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

איגרוף תאילנדי נהריה

חוג איגרוף תאילנדי נהריה מיועד למגוון רחב של אנשים: מעוניינים להפוך ללוחמי זירה מרשימים? רוצה ללמוד להגן על עצמך ולשמור על המרחב האישי שלך? אולי אתה מעוניין להיות יותר חזק ולשרוף קלוריות? כך או כך, בית המדרש הגבוה לאומנויות לחימה, בניהולו של המאמן הראשי אביטל קרן, יעניק לכם ארגז הכלים הנדרש.

מה חשוב לדעת על איגרוף תאילנדי נהריה?

האיגרוף התאילנדי, המוכר גם בתור מואי תאי, הוא שיטת אומנות לחימה וותיקה המגיעה מתאילנד. לאורך שיטת לחימה זו, ניתן לתקוף את היריב במרבית דרכי הפעולה – פרט לנגיחה. כלומר, בין אם מדובר בהכאה בגב או שימוש במרפקים, הניצחון על הצד השני ייקבע לאחר הנוקאאוט – ובאישורו של השופט. בהתאם, מומלץ להשתמש בעת הלחימה במגן שיניים ובפריטי הגנה אחרים – כדי לצאת עם כמה שפחות נזקים ופציעות.

שיטת אומנות לחימה זו פותחה למטרת הגנה עצמית, אך היא נושאת יתרונות נוספים: מעוניינים לחזק את הכושר הגופני שלכם? לשפר את יכולות הקשב והריכוז? יתרונות אלו ורבים אחרים יעלו את איכות חייכם – בכך אין כל ספק. 

גם אם אינכם מעוניינים להפוך ללוחמי איגרוף תאילנדי מקצועיים בזירה, מומלץ להשתתף בחוג תחת הדרכתו של הגורם המוסמך לכך. מתעניינים באימוני איגרוף תאילנדי? יש לקרוא את הנקודות הבאות:

  • משך אימון איגרוף תאילנדי משתנה ממרכז אומנויות לחימה אחד לשני. עם זאת, במקרים רבים הוא יימשך כ-90 דקות.
  • אימון איגרוף תאילנדי מתחיל עם תרגילי חימום – כדי שהשרירים שלכם לא יתפסו. בהמשך, תלמדו את הטכניקות השונות בהתאם להנחייתו של המדריך. 
  • משום שמדובר בתרגול של אומנות לחימה פיזית ביותר, יהיה עליכם להתמגן בציוד הנדרש, כאשר המרכזי שבהם הוא מגן לראש. 
  • קבוצות האימון יתחלקו בהתאם לגיל ולקצב ההתקדמות האישי של המשתתפים.

לשמור על אורח חיים בריא 

בבית המדרש לאומנויות לחימה תתאמנו באיגרוף תאילנדי על ידי הגורמים המוסמכים לכך. לצד פיתוח הכושר הפיזי שלכם, תרכשו תפיסת עולם מקיפה ובעיקר – תלמדו כיצד לשמור על כבודו של היריב. אל תתמהמהו! צרו קשר עם נציגי מרכז זה, תגלו עולם ומלואו ותשמרו על אורח חיים בריא ויציב. 

איגרוף תאילנדי נהריה

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇