akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

אומנויות לחימה בחיפה

מזמן לא למדתם משהו חדש? אם כך, אומנויות לחימה בחיפה זו יכולה להיות בחירה טובה. אם תמיד הייתה לכם משיכה לתחום הזה ואם אתם רוצים להכיר קצת יותר לעומק את העולם הנפלא הזה של אומנויות הלחימה, למה לחשוב פעמיים? זה לא משנה בני כמה אתם או האם אתם עוסקים בפעילות גופנית כלשהי, כי בכל מקרה אם תרשמו לחוג כזה בבית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה תצאו נשכרים.

מה לומדים במסגרת אומנויות לחימה בחיפה

 ראשית, כדאי לדעת שבין אם אתם נשים ובין אם אתם גברים, אומנויות לחימה בחיפה תוכל להתאים לכם שכן מדובר על לימודים שמתאימים לכולם. שנית, במסגרת חוגים בתחום הזה אפשר ללמוד על לא מעט אומנויות לחימה שונות ולהכיר אותן לעומק. מדובר על אומנויות לחימה כמו:

  • קראטה בשיטה המסורתית
  • ג'ודו בשיטה המסורתית והמוכרת
  • איקידו מסורתי
  • לוחמה מיוחדת – הגנה עצמית והתמודדות במצבי חירום
  • קבודו – לוחמה בכלי נשק עתיקים מסורתיים

בנוסף, במסגרת קורסים כאלה לומדים לא רק על התנועה עצמה ועל אומנות הלחימה, אלא על הפילוסופיה שמאחורי הדברים. למען האמת, פעמים רבות הפילוסופיה שמאחורי אומנות הלחימה מתחברת אצל משתתפי הקורסים גם לרמה הרגשית של החיים. לכן תוכלו להיות בטוחים שהתרומה של קורסים כאלה לחייכם תהיה לא רק מבחינה פיזית אלא גם מבחינה רגשית ונפשית.

אומנויות לחימה כדאי ללמוד במקום מוביל ורציני

את כל מה שקשור לאומנויות הלחימה, בין אם זה ברמה הפילוסופית ובין אם זה ברמה הגופנית, אתם יכולים ללמוד היום בלא מעט מקומות. עם זאת, לא בכל המקומות מחכה לכם חוויה מיוחדת כמו החוויה שממנה תיהנו בבית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה. כאן תזכו ללמוד מאנשי מקצוע רציניים שחיים ונושמים את התחום הזה מזה שנים רבות. כל המאמנים כאן עוסקים באומנות לחימה וחיים אותה כפילוסופיית חיים, מה שהופך את הקורסים הללו למעניינים במיוחד. אתם רוצים לשמוע פרטים נוספים? מעוניינים להירשם עוד היום לקורס? התקשרו כבר עכשיו למספר: 054-6616299 והצטרפו גם אתם לכל התלמידים שכבר הפכו את אומנויות הלחימה לדרך חיים.

אומנויות לחימה בחיפה

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇