akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

אביטל קרן ורחל בר- לאליפות אירופה בקראטה

העמותה "המרכז לאומנויות הלחימה שוטו-קאן קראטה-דו ישראל" ממשיכה להוביל את ספורטאי הצמרת של מדינת ישראל להישגים לאומיים ובין לאומיים.

שניים מבכירי חניכיה, חברי הנבחרת הלאומית, יוצאים להתחרות באחת מהתחרויות היוקרתיות ביותר בעולם הקראטה – אליפות אירופה של האירגון העולמי ( E.S.K.A. ) התחרות תתקיים בתאריכים 6-8/11 בעיר וורשה בפולין.

שאלנו את אביטל קרן, חגורה שחורה דאן- 3, המאמן הבכיר הראשי של נבחרת ישראל בקראטה בכושר גופני, ומתחרה פעיל בה, כמה שאלות:

ש. אביטל, ספר לנו על ההכנות שלך ושל הנבחרת לתחרות.

ת. אנו בשלבי סיום של ההכנות הקשות שנמשכו כחצי שנה, שבהן עבדה הנבחרת הלאומית שלנו על פי תכנית אימון שנתית.
קיבלנו גם סיוע והדרכה ממאמן נבחרת גרמניה. אני באופן אישי חבר הנבחרת הלאומית שנים רבות ורק לפני שנתיים מוניתי למאמן הכושר הגופני שלה. מצבה של הנבחרת בנושא זה מבין הטובים בעולם. יש לזכור כי באליפות זו יטלו חלק יותר מ-46 מדינות שנושא הקראטה הוא מקצועני עבורם ולכן עלינו מוטלת אחריות בתור מאמני הנבחרת הלאומית להכין את המתחרים כראוי.

ש. לפני שנה הגעת יחד עם הנבחרת הלאומית להישגים מרשימים (מקום שלישי קבוצתי באליפות ארופה בקפריסין) האם אתם מתכוננים לחזור על הישג מרשים זה?

ת. אני כולי תקוה שכן, אבל יש לזכור כי הרמה היא הגבוהה ביותר בעולם בתחרות זו, ולכן התכנון המוקדם היה בהתאם, לחזור על ההישג ואפילו יותר מכך, להיות אלופי אירופה.

ש. ספר לי בבקשה על העמותה, מה מיוחד אצלכם שאין במקומות אחרים?

ת. העמותה "המרכז לאומנויות הלחימה" שאנו חברים בה הציבה לה אתגרים רבים בתחום החינוך מחד ובתחום האימון מאידך, וחברי העמותה הבכירים יוצאים כמה פעמים בשנה להשתלמויות בינלאומיות בארץ עם מיטב המאמנים הבכירים בעולם שמגיעים אלינו, על מנת שנקבל חומר חדש ועדכני. אנחנו פועלים בשיטה המודרנית והעדכנית ביותר ברמה העולמית, ע"פ התוכנית הבינלאומית שקבלנו מאירופה ומיפן ולכן הרמה שלנו היא כיום הגבוהה ביותר במדינת ישראל. נכון לשנה זו יש לעמותה "המרכז לאומנויות הלחימה" שישה אלופי ישראל. כל המועדונים השייכים ל"איגוד הקראטה בישראל- בושידו" פועלים על פי התוכנית המודרנית. אנו ממש אקדמיה לאומית בנושא אומנויות הלחימה ולא סתם חוג באיזו שהיא מסגרת פרטית, חובבנית. נושא הפיקוח על תוכנית האימון, השתלמות המאמנים ולימוד מתמיד, זהו המפתח שלנו להצלחה. כמו כן אנו מוכרים, בתוקף היותנו חברים בכירים "באיגוד הקראטה בישראל- בושידו", ע"י משרד החינוך והתרבות- רשות הספורט והחינוך הגופני, הועד האולימפי בישראל, ביה"ס למאמנים במכון וינגייט שכולנו בוגרי הקורס לאומנויות הלחימה שלו המוכר ע"י גופים בינלאומיים כ-7 במספר.

ש. ספר לנו על רחל בר תלמידתך.

ת. רחל בר תלמידה וספורטאית מחוננת והיא התגלית של "איגוד הקראטה בישראל- בושידו". רחל מתאמנת אצלי כ-3 שנים והגיעה להישגיים מרשימים בענף. היא אלופת ישראל לנערות זו השנה השניה ברציפות וכמו כן זכתה בכל התארים האפשריים בכל התחרויות שהתקיימו במסגרת הקראטה התחרותי. זו הפעם הראשונה שלה בתחרות אירופית ואני פועל לקדמה ולהביאה למצב שבו אכן תוכל לעמוד בכבוד במעמד האירופי, שהוא קשה מאוד. לרחל יש המון מוטיבציה והיא מקבלת תמיכה מהוריה וממערכת החינוך שבה היא לומדת. מקומה בנבחרת מובטח השנה והיא מובילה את ספורט הנשים בענף לתנופה אדירה.

ש. יש איזה שהוא מסר שאתה רוצה לומר לקוראים ?

ת. כיום אני מתמחה בנושא חשוב ביותר שהוא איתור ספורטאים צעירים וטיפוחם בענף הקראטה. המסר הוא- לבחור בקפידה לפני שהורים מוסרים את ילדיהם לחוגי הקראטה. לדעתי, אין להורים מושג מה המתרחש כיום בענף כאשר כל מיני חובבנים ושרלטנים מאמנים ללא הסמכה מתאימה או הכרה כל שהיא על ידי גופים מתאימים, וכל מעייניהם הוא הכסף בלבד. חשוב לנו שהורים יבינו כי רק במסגרת ממלכתית ממוסדת ולא פרטית וחוגית, יוכל החניך לקבל את הטוב ביותר.

ולסיום- אנו מאחלים לך אביטל ולרחל בר הצלחה בתחרות היוקרתית ושתמשיכו להביא לעיר נהריה כבוד בענף הקראטה. בהצלחה !!

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇