akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

לימודי קרב מגע בנהריה לגברים ונשים

לימודי קרב מגע נהריה יפתחו את יכולות לחימת הרחוב שלכם תוך פיתוח מיומנויות ההגנה העצמית. בניגוד למסורות אומנות הלחימה מהמזרח, טכניקת קרב המגע פותחה בישראל. אין ספק שטכניקת לחימה זו מביאה לנו כבוד וגאווה רבים. בהתאם, כדי ללמוד קרב מגע באופן מקצועי, מומלץ לפנות אל המומחים הישראלים: אל המאמן אביטל קרן והמרכז בניהולו, בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה.

קרב מגע נהריה: מיועד לכל הגילאים 

כדי לשפר את היכולות הספורטיביות שלנו ולרכוש מיומנויות הגנה עצמית, רבים מאתנו פונים אל אומנויות הלחימה המסורתיות; אומנויות הלחימה שפותחו במזרח. עם זאת, כדי לרכוש ידע מקצועי להגנה עצמית, נמליץ לכם לפנות ללימודי קרב מגע. כך, תוכלו לשלוט בכושר הגופני שלכם וכמובן – להבין היטב את המתרחש במרחב סביבכם ולהגיב בהתאם.

בשל כך, לימודי קרב מיועדים לא רק לגברים אלא גם לנשים. וזאת משום שהן יוכלו להרגיש בטחון היכן שלא ילכו – תוך שיפור הסיכויים שלהן מול איומים שונים. בין אם מדובר בטיול בארץ או בחו"ל, או שמא הליכה ברחוב בשעת ערב, בזכות אימוני קרב מגע ניתן יהיה לנהל את חיי היום-יום היטב – ולא לתת להם לשלוט בנו. 

אימוני קרב מגע מתאימים לקבוצות גילאים שונות, וניתן להתחיל ללמוד מוקדם – מגילאי 5 ומעלה. בשל העובדה שקרב מגע מתבסס על תגובות טבעיות למצבים ולגירויים שונים, לאורך האימונים נרכשים כלים חשובים המשפרים את האינסטינקט הטבעי שלנו. בשל כך, אין הגבלה על הגיל בו ניתן להתחיל ולהתאמן – כל שעליכם לעשות הוא לבחור את מרכז האימונים המתאים לכם ולהשתתף במפגשים.

להשקיע מאמץ – ולראות תוצאות 

אימוני קרב מגע פונים אל ישראלים רבים משום ששיטה זו פותחה בארץ. שיטת לחימה זו נושאת יתרונות רבים: החל מתגובה מהירה לכל איום ועד שיפור הביטחון העצמי, מומלץ לפנות בהקדם אל בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה ולהירשם לתכנית האימונים המרשימה שאנו מציעים. במסגרת מפגשי האימון, אנו מציעים תרגילי חימום וכושר ומלמדים את המשתתפים על טכניקות הפעולה השונות של אומנות לחימה זו. 

לימודי קרב מגע בנהריה לגברים ונשים

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇