akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

חוג אומנויות לחימה בנהריה: מידע חשוב

כדי לבחור חוג אומנויות לחימה בנהריה, עליכם לשאול את השאלות הבאות: האם החוג מיועד לבוגרים או לילדים? האם אתם מתעניינים באומנות לחימה מסורתית או שמא באומנות לחימה מתחדשת? כך או כך, המאמן הראשי אביטל קרן, שבבעלותו המרכז – "בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה", יעניק לכם את כל התשובות לכל השאלות. אז למה אתם מחכים: בין אם אתם מתעניינים בקרב מגע ובין אם ילדיכם מתלהבים מקראטה, צרו אתנו קשר ונשוחח על כוס קפה.

מסיימים מדי ערב את העבודה וחוששים מפינות חשוכות? ילדיכם ירוויחו מתרגול שיטות אומנות לחימה? כדי להגן על המרחב האישי שלכם, מומלץ להבין אילו סוגים של אומנויות לחימה קיימים:

  • לימודי קראטה – מדובר באחת מאומנויות הלחימה הפופולריות ביותר, ומקורה ביפן. במהלך לימודים אלו, תרכשו מיומנויות רבות: החל מבעיטות, חסימות ועד טכניקות עמידה וערעור היריבים – תרגול קבוע יוביל לתוצאות הרצויות.

  • ג'יו ג'יטסו ברזילאי – תרגול טכניקת לחימה זו כוללת מגע פיזי רב. יש לקחת בחשבון כי תקבלו פציעות לאורך התרגול, אך השתתפות קבועה תוביל לרכישת טכניקות רבות לצורך הגנה עצמית.

  • קרב מגע לבוגרים ולילדים – שיטת לחימה זו שמה את ישראל על המפה – בכך אין כל ספק. לאורך תרגול קבוע בקרב מגע, תתאמנו במצבים שונים כדוגמת תקיפה פיזית ומצבי זעם; מצבים שונים בסופם תלמדו להגן על עצמכם ביעילות.

בהתאם לכך, כאשר אתם מתעניינים במרכז מקצועי המציע את החוגים הללו ואחרים, עליכם לפעול בהתאם לנקודות הבאות:

  • המלצות – קרוב משפחה התאמן באופן קבוע בקרב מגע אצל מאמן מקצועי? הילדים של חברה משתתפים בחוג קראטה? בהתאם להמלצות אלו, תוכלו לפנות אל המרכז לאומנויות הלחימה המתאים עבורכם ולהתעניין.

  • פגישה – הרי אין יותר טוב ממראה עיניים. כדי להתרשם מצוות המדריכים של המרכז כמו גם מהמשתתפים של המקום, מומלץ לגשת, להביט ולשוחח עם צוות המדריכים. בנוסף, מומלץ לברר על שעות החוגים וכמובן – מהו המחיר.

להתאמן אצל המומחים

כדי לחזק את תחושת הביטחון שלכם, מומלץ לפנות אל בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה. מרכז זה מנוהל על ידי המאמן הראשי אביטל קרן – מייסד וראש השיטה הבינלאומית: אומנות לחימה משולבת יהודית מסורתית, בוגר בית הספר למאמנים באומנויות הלחימה – מכון ווינגייט ובעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום האימון וההדרכה של אומנויות הלחימה.

חוג אומנויות לחימה בנהריה: מידע חשוב

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇