akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

אפולו אימן בנהריה

סנסאי אפולו מיקלאן היה אורח עמותת הקארטה בנהריה. הקארטיסטים הצעירים זכו לחוויה מיוחדת במהלך שבוע אימונים מפרך בחברתו של הסנסאי

חניכי עמותת "שוטו-קאן קראטה" מנהריה נטלו חלק בקורס טכני בינלאומי שהתקיים בנהריה עם גדול מאמני הקראטה בעולם סנסאי אפולו מיקלאן שהוא מאמן הנבחרת האולימפית של איטליה בקארטה.

בקורס יחודי זה לימד מיקלאן טכניקות מיוחדות במינן הן בקאטה והן בקומיטה – קרבות חופשיים.

זהו ביקורו השני של מיקלאן בנהריה שבו הוא שם דגש מיוחד באלופי ישראל הרבים הנמצאים בעיר ומתאמנים בהדרכתו של אביטל קרן. מיקלאן הביע שביעות רצון מהרמה הטכנית והטקטית הגבוהה של החניכים וטען שקיים פוטנציאל מבטיח בנושא הקראטה התחרותי באירופה ובעולם.

בסוף מחנה האימונים המיוחד ערך מיקלאן אימון אישי לחניכים המצטיינים של הקבוצה המחזיקים בתואר אלופי ישראל: עדי ברמן, רביד בן עמי, רחל בר, אריק כלפון, גילי אורן ואביטל קרן.

עבור הנבחרת הנהר יינית היתה זו הכנה טובה מאוד לאליפות העולם המתקיימת החודש בברזיל בעיר סאן-פאולו בה ישתתף המאמן אביטל קרן.

בסיום הקורס המפרך אמר קרן: "חניכי העמותה הנהר יינית המרכז לאומנויות הלחימה זוכים להתאמן יחד עם גדולי מאמני הקראטה בעולם הבאים ארצה ומעניקים לנו מחמאות רבות על האופן המקצועי והמקצועני בו אנו פועלים בשיטתיות ובמסירות".

"כמו כן אנו מתחילים את עונת התחרויות הקרובה כאשר צפויות לנו בין שמונה לעשר תחרויות. גולת הכותרת הן אליפות ישראל ליחידם ולמועדונים וגביע המדינה".

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇