akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

אימון והדרכה אישי

האימון האישי מיועד לבני נוער ומבוגרים.

המחלקה המיוחדת לאימון ודרכה אישי- (Personal training and coaching) שמה דגש מיוחד הנותן פתרונות מושלמים המשלבים אורח חיים ספורטיבי על כל מרכיביו.
כאשר שמים דגש רב על כישורי חיים, משמעת עצמית גבוהה ובטחון עצמי.

אנו מציעים חבילות אימון אישי הניתנת להתאמה אישית לצרכים ולנתונים האישיים שלך ולוח הזמנים הנוח לך ביותר.

אתה לא צריך להיות בקבוצה סדירה באחד המסלולי הלחימה שלנו על מנת להירשם לתוכנית אימון והדרכה אישי- (Personal training and coaching)

אימון אישי מיועד לאנשים עם זמן מוגבל המעוניינים ללמוד תוך נכונות הרכבת זמני השיעור לזמן ולשעות הפנאי שיש להם במהלך היום.

הדרכות אישיות גם הם הדרך המהירה היעילה ביותר כדי ללמוד. אפשרות הדרכה זו היא גם עבור אנשים שמעדיפים לעבוד אחד על אחד או בסביבת קבוצה קטנה יותר.

אימון והדרכה אישי- (Personal training and coaching) מועבר על ידי המאמן הבכיר ביותר. בתוכנית אימונים עצמאית זו ניתן להתקדם בקצב שלך, יכולה להקיף את כל מגוון הנושאים שבו אנו מתמחים.

אם אתה רוצה לרכוש מיומנות של אומנויות הלחימה ארוכת טווח או קצרת טווח,מרתון אימונים והכנה לבחינות דרגה,כושר גופני – אנחנו יכולים לעזור!

המטרה הסופית של אסטרטגיה הגנתית של אמן לחימה מוצלח היא להפנים את כישוריו בצורה כזאת,שכישוריו אלו יהפכו אינסטינקטיבית.

עם הניסיון וההפנמה תהפוך תגובת הלוחם חד משמעית ונחרצת, ללא היסוס וללא התלבטות מאחר, שצריך הלוחם פיזית להגן על עצמו ועל חייו.

אימון והדרכה אישי- (Personal training and coaching) בתוכנית האימונים אישית ומיוחדת זו ילמד הלוחם ויחל לפתח את היכולת הגופנית והחשיבתית לעבד את המצבי החירום ולהגיב בהתאם באחריות וביעילות תוך הדרכה צמודה של מאמנו האישי.

דרך הלימוד שלנו יחד עם המאמן האישי- בקרבות פנים מול פנים וקרבות נגד כלי נשק וקרבות נשק מול נשק, הלוחם יפתח יכולת תגובה מהירה ואסטרטגיות של הגנה והתקפה בו זמנית עד לנטרול היריב.

באימוני הקרבות לומד הלוחם יחד עם מאמנו האישי ו/או שותפיו לאימון שיטות לחימה בסביבה מבוקרת תוך כדי בדיקת היכולות שלו בתור לוחם.

אנו בתור צוות ההדרכה והאימון החלק החשוב ביותר הוא הבטיחות.

כל אימוני הלוחמה מתבצעים עם מיגון איכותי על מנת לאפשר ללוחם להביע את יכולתו מחד ומאידך להבטיח הגנה מושלמת על בריאותו ועל בריאות חבריו לקבוצה.

מטרת תוכנית זו היא יש יישום משותף ומבוקר של טכניקות הטובות בעולם באומנויות הלחימה, שבה אנו מכשירים את הלוחמים במסלול האיכותי עם כל החברים המשתתפים בתוכנית.

במהלך הכשרת הלוחם במסלול ייחודי זה יוכל הלוחם לבדוק את כישוריו ולפתח את התקדמותו כלוחם בסביבה בטוחה ומבוקרת.

הנכם מתבקשים להתקשר ולתאם עמנו את תוכנית האימונים האישית שלך והגדרת השעות הנוחות לך.

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇