akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

אומנות לחימה נהריה: אילו סוגים קיימים?

רבים מתעניינים בשיטות אומנות לחימה נהריה – ואין זו הפתעה: החל מג'יו ג'יטסו, ג'ודו ועד קראטה לילדים ולבוגרים – בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה מציע מגוון חוגים מקצועיים ואיכותיים. מרכז זה, בבעלותו של המאמן הראשי אביטל קרן, מציע שלל תכניות אימונים קבוצתיים, אימון אישי ואף שירותי רפואה משלימה. צוות המומחים של המרכז ישמח לעמוד לרשותכם.

 

השתתפות בחוגי אומנויות לחימה מעניקים הרבה מעבר ללימודי הגנה עצמית – מדובר בדרך חיים. מעוניינים להתמקצע באומנות לחימה? מומלץ לקרוא את הנקודות הבאות:

  1. קראטה – אחת מאומנויות הלחימה הנפוצות ביותר הוא הקראטה. מקור הביטוי "קראטה" מתבסס על שתי מילים: "קרא" (כלומר, ריק) ו-"טה" (כלומר, יד). במילים אחרות, מדובר באומנות היד הריקה, אומנות המחזיקה בפילוסופיה: כדי להכריע את היריבים שלנו, עלינו להתייצב מולם עם ידיים נקיות ובמנטליות חזקה. לימודי הקראטה שמים את הדגש על בעיטות ואגרופים. בשל כך, הם מתאימים להגנה עצמית.

  2. קרב מגע לילדים – אומנות הלחימה קרב מגע הינה שיטת לחימה ישראלית שמקורה מהרחוב. עם זאת, סוג ספורט זה מעורר עניין רב גם בקרב ילדים הזקוקים להגנה במרחב הציבורי. בין אם מדובר בבית הספר או שמא בשעות אחר הצהריים, כדי שילדים ובני נוער ירגישו בטוחים, השתתפות קבועה בחוג קרב מגע יעניק להם את המיומנות הנדרשת לצורך הגנה עצמית.

  3. ג'יו גי'טסו – שיטת אומנות לחימה זו מקורה בברזיל ואף צוברת פופולריות רבה גם בישראל. כאמור, סוג אומנות לחימה זה מקורו בברזיל. מטרתה של שיטת אומנות לחימה זו היא, בראש ובראשונה, הגנה עצמית. לימודי אומנות הג'יו ג'יטסו מתאפיינים, לרוב, בעבודת קרקע המלווה בדרכי הכנעה ובריחה מגוונות ויצירתיות.

 

לממש את הפוטנציאל

השתתפות קבועה בחוגים השונים של בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה, בבעלותו של המאמן אביטל קרן, יעניקו לכם ולילדיכם דרך חיים איכותית ובריאה. בין אם מדובר בחוג כזה או אחר, צוות המדריכים מאמנים את המשתתפים באמצעות תכניות לימודים מיוחדות; תכניות שיסייעו להם לממש את הפוטנציאל שלהם. אתם מוזמנים לפנות אלינו לצורך פגישת ייעוץ והתרשמות מההרכב המקצועי שלנו.

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇