akavitalkeren@gmail.com

השארת הודעה מהירה

ג'יו ג'יטסו נהריה

אנשים שמחפשים דרכים מעניינות ללמוד על עצמם ועל התמודדות עם אנשים והחיים בכלל מוצאים שאומנויות לחימה הן דרך נהדרת לשפר את המודעות העצמית שלהם, ולשלוט בעצמם ובתגובות שלהם טוב יותר. הם לומדים על הדרך גם שיטות אימון מסודרות שמעניקות להם ידע בהגנה עצמית ובשיטות לחימה, אמנם, אבל בסך הכל, שיטות לחימה כמו ג'יו ג'יטסו נהריה מעניקות להם הרבה יותר מכך. מדובר בדרך חיים שלמה, אורח חיים בריא יותר פנימית וחיצונית דרך מסוימת להביט על העולם תוך כדי לימוד שיטת הלחימה המעניינת הזאת שהגיעה אלינו מברזיל. יש אומנויות לחימה רבות בעולם, רובן מגיעות מהמזרח הרחוק, כמובן, לפי מה שאנחנו יודעים, אבל חלק מהן מגיע גם ממקומות אחרים בעולם וחלק מהם הוא פיתוח ותוספות של אנשים לשיטות ידועות.

תורת לחימה מודרנית ומתוחכמת

ג'יו ג'יטסו נהריה הוא אחת השיטות שלקחו את הג'ודו המסורתי והוסיפו עליו את הידע שצבר מפתח השיטה כדי להתמודד עם מגבלות שונות. הוא משלב בו את הידע שצבר תוך כדי התבוננות במתאמנים בג'ודו. השיטה נחשבת לאומנות לחימה משולבת רשמית ולענף ספורט בפני עצמו, וכל מי שלומד אותה יוכל להתמודד עם יריבים בכל העולם בשיטה זו. כל המתאמנים בבית המדרש היהודי לאומנויות לחימה יודעים ששיטות לחימה מחייבות גם פיתוח ערכים ודרך התייחסות מיוחדת לאומנויות לחימה וזו אינה שונה מהן. הכבוד שרוחשים קודם כל לגוף ולרוח הלוחם, והכבוד שרוחשים ליריב, הרצינות שבה מתייחסים לאימונים ולידע הרב שנצבר ומועבר על ידי המדריכים, כל אלה מפתחים במי שמתאמן באומנות לחימה לאדם שמכבד גם את חייו ומוסיף להם לא רק עניין ושיטת הגנה עצמית, אלא גם סט כלים נרחב פנימי וחיצוני לחיים טובים ועשירים יותר בתוכן, כמו גם כושר וחוסן גופני ניכרים.

ג'יו ג'יטסו נהריה

    יש לכם שאלות?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם

    מידע נוסף בנושא

    חוג ג'יו ג'יטסו נהריה

     

    תמיד רציתם ללמוד משהו שקשור לאומנות לחימה אבל לא עשיתם זאת? או שאתם מחפשים כיצד לעזור לבן המתבגר שלכם שזקוק להכוונה ולסיוע? ג'יו ג'יטסו נהריה זו בחירה נהדרת. ממש כפי שקורה לגבי הרבה מאוד אומנויות לחימה אחרות, גם כאן מדובר על אומנות לחימה שמטרתה הגנה עצמית והיא נשענת על אומנויות אחרות, ובעיקר על גו'דו מסורתי. עם זאת, היום השיטה היא ענף ספורט בפני עצמו, אותו תוכלו ללמוד כבר עכשיו בבית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה, אז למה אתם מחכים?

    ג'יו ג'יטסו נהריה  – אומנות לחימה שהיא דרך חיים

    זה בהחלט נכון לומר על כל אומנויות הלחימה שברמה מסוימת הן מהוות דרך חיים והלך רוח ומחשבה. עם זאת, במקרה של ג'יו ג'יטסו נהריה אנחנו רואים שזה בא לידי ביטוי ביתר שאת. זו דרך חיים שלמה שמשלבת בתוכה את ההתבוננות פנימה ואת ההקשבה לגוף. בנוסף לכך, היא כוללת ערכים חשובים כמו:

    • כבוד ליריב
    • דרך מסוימת וספציפית להביט על העולם ולחוות אותו
    • הקשבה ותשומת לב לכל פרט

    בנוסף, אחד מהערכים המשמעותיים ביותר כאן זו ההתמדה וההפנמה שמדובר גם על אורח חיים בריא. לכן, אם אתם מרגישים שכל אלה חסרים לכם בחיים, או שאתם מרגישים שהייתם רוצים להקנות לילדים שלכם ערכים כאלה, הלימודים האלה הם בשבילכם. במסגרת הלימודים בא לידי ביטוי גם הכבוד שרוכשים התלמידים למדריכים ולכל הידע שלהם בנושא, כך שאין זה פלא שהשיטה משפיעה על חייו של כל תלמיד בצורה מעמיקה.

    אומנויות לחימה לומדים במקום מוביל

    בין אם אתם חושבים על ג'יו ג'יטסו ובין אם תרצו ללמוד אומנויות לחימה מסוגים אחרים, כדאי לדעת שהכתובת הנכונה היא: בית המדרש הגבוה לאומנויות הלחימה. כאן אתם לומדים באווירה המתאימה, ברצינות ובעמוק הנדרש. לכן אתם יכולים להיות בטוחים אחרי כל קורס הדבר הראשון שתרצו לעשות זה פשוט להירשם ללימודי ההמשך. צרו קשר עוד היום במספר 054-6616299 לצורך קבלת פרטים נוספים, הרשמה ומידע. הגיע הזמן שגם אתם תדעו להגן על עצמכם בצורה נכונה וליהנות משקט נפשי גדול יותר שמעניקה אומנות לחימה, אז למה אתם מחכים?

    ג'יו ג'יטסו ישראל

    ג'יו ג'יטסו נהריה הוא אחד מהחוגים הרבים אותם תוכלו למצוא במרכז של אביטל קרן, מאמן אומנויות לחימה מוסמך לילדים ומבוגרים. ג'יו ג'יטסו הוא תחום לחימה אשר מקורו בברזיל ובסיסו הוא מהג'ודו היפני. אומנות לחימה זאת משלבת בתוכה הן הגנה עצמית והן תרגילים צמודי קרקע. כמו כן, ג'יו ג'יטסו כולל בעיטות רבות, הנפות והפלות. מדובר בספורט אתגרי לכל דבר אשר ילדים ומבוגרים כאחד מוצאים בו הנאה מרובה.

     

    ג'יו ג'יטסו נהריה לעומת ג'ודו

    שיטת הג'יו ג'יטסו התפתחה לפני למעלה משמונים שנים, והיא נחשבת לאחת מאומנויות הלחימה האפקטיביות והיעילות ביותר. שיטה זאת התפתחה לאחר שבני משפחת גרייסי הגיעו למסקנה כי אחוז גדול של קרבות מגיעים בסופו של דבר אל הרצפה – שם הקרב מוכרע ולכן החליטו לשלב אלמנט זה בתוך אומנות הלחימה. הג'יו ג'יטסו התפתח מהג'ודו, אך ישנם מספר הבדלים מהותיים ביניהם:

    • בעוד בג'ודו הדרך הטובה ביותר לזכות בנקודות היא על ידי הטלת היריב שלכם אל הרצפה, בג'יו ג'יטסו ההטלה מהווה רק אמצעי ולא מטרה – והיא לבטח לא הדרך העיקרית או המשמעותית והטובה ביותר בכדי לצבור עוד נקודות.
    • בעוד בקרב ג'ודו הסביבה הטובה והנוחה ביותר ללחימה היא במצב עמידה, בג'יו ג'יטסו תמיד נחפש את הדרך להוביל את היריב אל הקרע – כיוון ששם גדלים הסיכויים להגיע אל הניצחון והלחימה שם מתאפשרת בתנאים טובים יותר.
    • היתרון המשמעותי ביותר של ג'יו ג'יטסו, הן על פני ג'ודו והן על פני כל אומנות לחימה אחרת, הוא שסוג לחימה זה מאפשר לנטרל את היריב שלכם באופן מוחלט.

     

    ג'יו ג'יטסו – קווים לדמותו

    ג'יו גי'טסו היא אומנות לחימה אשר דורשת כוח פיזי רב מצד אחד אך גם המון ידע תיאורטי. מדובר באומנות לחימה בעלת מורכבות, ולכן היא שונה משאר אומנויות הלחימה המוכרות לכם. זוהי גם הסיבה ללכת ללמוד דווקא אומנות לחימה זאת. על ידי תרגול מתמיד תוכלו להגיע להישגים נרחבים הן בפן הפיזי והן בפן הנפשי. לקביעת שיעור חייגו עוד היום לאביטל קרן, מאמן ג'יו ג'יטסו מוסמך בעל ניסיון של שנים רבות – שבמסירות ובנחישות יעזור לכם לכבוש כל יעד אותו הצבתם לעצמכם.

    השאירו לנו את הפרטים הבאים

    מבטיחים לחזור בהקדם:

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Open chat
      1
      Scan the code
      🙋‍♂️מוזמנים להצטרף להצלחה שלנו🥇 ולהיות חלק ממשפחת הלוחמים היוקרתי של המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי 🥋🤼‍♂️🥊🇮🇱

      לחץ על הקישור 👇